Frukost!

Har nyss ätit frukost, vaknade och älsklingen hade varit och köpt baguette och tonfiskröra till mig! =) Det är den bästa frukosten och så ett glas cola till det är helt underbart!
Snart ska jag sätta igång med lite saker hemma, ska försöka göra rent ett par plåtar till ugnen som har varit skitiga i 5 år sedan jag flyttade hit. Har tidigare försökt göra rent dom men inget hjälper, ska testa ett sätt som städtanterna ifrån Rent hus använder hahahahaha, då måste det jue bli rent! Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback


Välkommen till min blogg! Jag heter Therese är 25 år och bloggar när andan faller på om stora och små saker. Kameran är ofta med mig för att dokumentera allt som händer. Alla bilder på bloggen är tagna av mig och skyddade av upphovsrätten och du får inte kopiera dem utan min tillåtelse.




RSS 2.0

Kia