Midsommardagen

Igår var det midsommar, vädret var dåligt och det va kallt. Jag tycker charmen med hela midsommar försvinner om det inte är en varm sommar kväll, så det vart en ganska tidig kväll och vi åkte hem runt klockan 00. Men maten och sillen var såklart jätte god, gud vad jag älskar sill, potatis, gräddfil, rödlök och gräslök! :D

Har beställt en ny mobiltelefon, får förhoppningsvis den och mitt nya abonemang någon gång nästa vecka! Sen är det bara 2 veckor kvar tills min semester!!! Ska bli så underbart!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback


Välkommen till min blogg! Jag heter Therese är 25 år och bloggar när andan faller på om stora och små saker. Kameran är ofta med mig för att dokumentera allt som händer. Alla bilder på bloggen är tagna av mig och skyddade av upphovsrätten och du får inte kopiera dem utan min tillåtelse.




RSS 2.0

Kia