Fredag och nya blommor! =)

Den här veckan har gått väldigt fort, kanske för att jag varit ensam på jobbet och haft fullt upp. Det ska bli så skönt att få sova ut imorgon och sedan gå upp o äta en god frukost i lugn och ro! =)
Ikväll kommer min lillebror, vi ska äta tacos och titta på talang, han som pratar som en 5 åring är bäst och jag skrattar så fort jag hör/ser honom. Hoppas att han går vidare till final!

Har kommit upp mycket nya växter i rabatten här utanför, men bara en till som slagit ut sina blommor. Vet inte vad den heter, men den är så fin och det ser ut som små huvor från sidan! =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback


Välkommen till min blogg! Jag heter Therese är 25 år och bloggar när andan faller på om stora och små saker. Kameran är ofta med mig för att dokumentera allt som händer. Alla bilder på bloggen är tagna av mig och skyddade av upphovsrätten och du får inte kopiera dem utan min tillåtelse.




RSS 2.0

Kia