Semester!!!

Äntligen semester! Känns helt underbart, nu ska jag bara ta det lungt och vila i 3 veckor. =) Det bästa av allt är att min kamera är tillbaks från reparatören och att  jag kan ha den hela semestern och ta bilder. Hoppas nu bara att det verkligen är lagad, annars vet jag inte vad jag gör...

Imorgon ska vi ner på Power Meet, för folk som inte vet vad det är så är det ett jätte stort möte med gamla amerikanska bilar och raggare. Sen blir det såklart en massa vanliga människor oxå som är nere för att titta på bilar, festa och ha roligt. Ska försöka ta lite bilder! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback


Välkommen till min blogg! Jag heter Therese är 25 år och bloggar när andan faller på om stora och små saker. Kameran är ofta med mig för att dokumentera allt som händer. Alla bilder på bloggen är tagna av mig och skyddade av upphovsrätten och du får inte kopiera dem utan min tillåtelse.




RSS 2.0

Kia