Solen sänks!

Söndagen är snart över och en ny jobbvecka väntas.  Blir 4 dagars vecka för på tisdag har jag tagit ledigt för att gå på min mormors begravning, det ska bli skönt för alla att få säga ett sista hej då och få ett avslut. Trots allt så vet jag att hon har det bättre nu.
Helgen har varit lugn och vi har hunnit med en hel del, varit nerit på stan och shoppat kläder. Det var mest killen som hittade kläder så han har fått en helt ny garderob, han blir så snygg så! :D
Imorse gjorde jag stor "hotellfrukost" åt honom med bröd, ägg, juice och grönsaker va jätte gott och mysigt! Nu ska jag titta lite på tv och sedan är det dags att sova så man orkar med morgondagen! =)

Ha en underbar vecka alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback


Välkommen till min blogg! Jag heter Therese är 25 år och bloggar när andan faller på om stora och små saker. Kameran är ofta med mig för att dokumentera allt som händer. Alla bilder på bloggen är tagna av mig och skyddade av upphovsrätten och du får inte kopiera dem utan min tillåtelse.




RSS 2.0

Kia